عمده فروشان
عمده فروشان

10 روش روانشناسی افزایش فروش اینترنتی

در این آموزش میخواهیم برای فروش بیشتر محصولات اینترنتی و افزایش و جذب مشتری چند روش روانشناسی معرفی کنیم.پس با ما همراه باشید.

 

 

توصیه های روانشناسی برای افزایش فروش اینترنتی

همیشه به یاد داشته باشید که باید به خریداران اطمینان بدهید و برای آن ها امکان پی گیری محصول خریداری شده را قرار دهید.

میخواهید فروش شرکتتان را افزایش دهید؟

چه مصرف کنندگان تصمیم بگیرند که چیزی بخرند یا خیر، اغلب مربوط به موضوع محرک های روان شناسی است ، محصول شما ممکن است عالی باشد، اما اگر برنامه های شما برای موفقیت تنظیم نشده باشد، اتفاق خوبی برایتان نخواهد افتاد پس راه چاره چیست ؟

افزایش فروش اینترنتی

برای افزایش فروش اینترنتی چه می توان کرد؟ همانطور که در این بخش خواهید خواند قبل از اینکه خود را درگیر تغییر و ارتقا کنید و یا مقادیر هنگفت به مشاور بدهید، راه حل ساده تری را روانشناسان پیشنهاد می کنند.

روش هایی برای افزایش فروش اینترنتی و آنلاین

10 راه پیشنهادی مشاوران برای افزایش فروش اینترنتی

خریداران به روشهای خاصی خرید می کنند و با توجه به حجم بالای حراج هایی که دریافت می کنند، فیلتر کردن آنها چالش برانگیز است ، این مزیت متمایزی را به کسب و کارهایی می دهد که واقعا درک کرده اند و فهمیدند که مصرف کنندگانشان چگونه با صفحات مجازی ارتباط برقرار کرده اند در نتیجه، باید به دنبال تغییرات ظریفی باشید که بازدید کنندگانتان را افزایش دهد.

انجام این کار وقت زیادی را نمی گیرد، و اثرات آن آسان اندازه گیری می شوند ، شما می توانید تست های A / B را در دو نسخه مختلف انجام دهید تا ببینید چه کارایی بهتر انجام می شود و در عرض چند روز به شما نتایج می دهد تا بتوانید به جلو حرکت کنید و پیشرفت کنید در این بخش  10 ترفند روانشناختی وجود دارد که شما می توانید آنها را پیاده سازی و آزمایش کنید تا بتوانید فروش خود را افزایش دهید.

راه و روش های موثر در افزایش فروش اینترنتی

تغییرات ظریفانه روانشناسی برای نفوذ به بازدیدکنندگان شما وجود دارد:

1. ارسال رایگان:

مصرف کنندگان قیمت محصولی که می بینند را قبول دارند این، به این معنی است که اگر بخواهید از کاربر هزینه ارسال یا انبارداری بگیرید، باید هزینه آن را در قیمت اولیه محصول ذکر کنید.هنگامی که خریداران بعدا متوجه هزینه های اضافی می شوند، مضطرب می شوند و باعث می شود تا از تکمیل خریدارهایشان اجتناب کنند.

هنگامی که شما توضیح دهید که ارسال رایگان است، آنها به نام تجاری شما اعتماد می کنند و احساس می کنند شما کار را به نفع آنها انجام می دهید – به خصوص در مقایسه با هزینه ارسال قیمت بالای رقبایتان.

افزایش فروش اینترنتی با ترفند قیمت گذاری

2. قیمت کالاهای خود را با برچسب 99 در پایانشان بگذارید:

این به عنوان اثر علامت چپ شناخته می شود ؛ زمانی که یک کاربر قیمت 19،99 تومان را به جای 20 تومن می بیند، یک اختلاف روانی در وی ایجاد می شود او ترغیب می شود که 20 تومان پرداخت نمیکند علاوه بر این، او این محصول را در محدوده 10-20 قرار می دهد، به جای 20-39. با وجود اینکه فقط یک تک تومنی تفاوت دارد، اما کاربران فکر میکنند این محصولات مقرون به صرفه تر هستند.

3. ارائه محصولات ارتقاء داده شده:

در پایان فرآیند پرداخت، محصولات ارتقا پیدا شده را پیشنهاد کنید ممکن است مصرف کننده شما قصد داشته باشد 100 تومان خریداری کند که در طول فرآیند تصمیم گیری و فرآیند پرداخت، او خود را قانع خواهد کرد که خرید خوبی کرده است.

برای مثال، اگر شما محصولی 101 تومانی را ارائه دهید، به احتمال زیاد، خریداری می کند. او فکر خواهد کرد، “1 تومان چه تفاوتی خواهد داشت؟” زیرا او قبلا از لحاظ روان شناسی روی قیمت اولیه تنظیم شده است. اما با توضیحات مناسب و کوتاه از تفاوت محصول..

4. ایجاد حس عجله ؛ غیرمستقیم او را به عجله

 در خرید تشویق کنید :

خریداران به احتمال زیاد می توانند این کار را انجام دهند وقتی که فکر کنند زمان محدود و کمی برای انجام این کار وجود دارد ؛ زمانی که آنها بر این باور باشند که می توانند همان محصول را برای فردا یا یک هفته بعد با قیمت مشابه (و یا پایین تر) خریداری کنند، احتمالا امروز خرید کمتری می کنند.

هنگامی شما یک احساس فوری ایجاد کنید، منجر به فروش سریع تری می شود و این می تواند اینگونه باشد که تعداد محدودی از این محصول باقی مانده است. شما همچنین می توانید توضیح دهید که قیمت های پایین فعلی برای مدت طولانی باقی نخواهند ماند و این سیگنال ها تصمیم خرید خریدار را تحریک می کند.

5. آدرسی برای نگرانی ها:

کسی که درباره خرید یک محصول شما فکر میکند، ممکن است نگران خریدش باشد و این سوالات را از خود بپرسد که :آیا ارزش پولش را دارد؟ آیا می توانم بهترش را در جای دیگری پیدا کنم؟ آیا مانند عکسش خواهد بود؟

در صفحه محصول، می توانید به این نگرانی ها پاسخ دهید. بخش “سوالات متداول” موثر است، شما همچنین می توانید پاسخ ها را روی توضیحات محصول مربوط کنید ؛ شما می توانید توضیح دهید که چرا این محصول ارزش پول پرداختی اش را دارد و چرا این محصول با ارزش ترین نوع است و ویژگی های خاصش را برجسته می کند.

انجام این کار باعث می شود مصرف کنندگان از انجام جستجو های اضافی جلوگیری کنند و یا به عقب برنگردند تا از خرید اجتناب کنند.

افزایش فروش اینترنتی با دادن اطمینان به مشتری

6. نشان دادن اعتبار ،؛ این یکی از ارزشمند ترین ترفندها است:

اضافه کردن نوعی از توصیف های مشتری یا آمار، این کارها باعث افزایش فروش خواهد شد ؛ این امر به ویژه زمانی موثر است که شما این اطلاعات را در نزدیکی دکمه “خرید” قرار دهید. او می فهمد که تنها نیست و نام تجاری شما محترم است و به مشتری اعتماد زیادی دارید.

7. دادن احساس ارزشمندی به مشتریان :

مشتریان از توجه به آنها لذت می برند. این می تواند به صورت تخفیفی تخصصی یا ارائه کمک به نیازهای او و یا با ایجاد کل فرایند پرداخت به عنوان انعطاف پذیر و یا درصورت امکان منعطف تر و آسان تر کردن کل فرایند پرداخت. زمانی آنها احساس اعتماد به نفس می کنند که شما در طول خرید از آنها مراقبت کنید، در این صورت احتمال بیشتری برای تأیید خریدشان وجود خواهد داشت.

8. پیگیری پس از خرید! :

همانطور که ما در مورد مشتری بعدی فکر می کنیم، اما حفظ خریداران قدیم اغلب بسیار ارزشمند است ؛ کاربری که چندین بار محصولات شما را خریداری می کند، بسیار بیشتر از یک بار خریدار کمک به شما خواهد کرد.

این تاکیدی بر ایجاد مشتریان وفادار است و زمانی که آنها احساس می کنند که توسط نام تجاری شما قدردانی می شوند، احتمال بیشتری پیدا می کنند که خرید دوباره ای انجام دهند و حتی تجربه خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

شما می توانید یک ایمیل شخصی به مشتری خود در مورد تجربه خریدش ارسال کنید یا اگر خلاق تر هم باشید، بهتر ؛ اگر شما آدرس او را دارید، می توانید یک آیتم سفارشی را برایش ارسال کنید یا تخفیفی در مورد محصولات آینده خود را به او ارائه دهید.

9. داستان موفقیت خود را بگویید:

مردم دوست دارند داستان پشت سر افراد موفق را بدانند ؛ صفحه مجازی شما می تواند به طور موثری داستانتان را به اشتراک بگذارد. از طریق متن، ویدیو یا سایر رسانه ها، شما می توانید نشان دهید که چه کسی هستید ؛ دلیلی که کسب و کارتان را آغاز کرده اید چه بوده و چه مشکلاتی را حل کردید.

وضوح این کار به مشتریان شما کمک می کند که عشق و علاقه در پشت این وب و اعداد و تصاویر را ببینند به علاوه، یک مشتری که به داستان شما اعتقاد دارد، ممکن است محصول شما را فقط برای حمایت از کارتان خریداری کند.

10. از اثر متوسط و میانه استفاده کنید:

زمانی که شما سه محصول مشابه دارید، مصرف کنندگان احتمالا بیشتری دارند که آنها را بخرند ؛ هنگامی که تنها یک گزینه ارزان تر در کنار یک گزینه گران تر وجود دارد، به طور متوسط گزینه ارزان تر انتخاب خواهد شد.

با این حال، اضافه کردن گزینه سوم، باعث می شود کاربران بخواهند خرید وسطی با قیمت متوسط را انتخاب کنند. این کارها به این دلیل اثر می کند که گزینه گران ترین به عنوان یک لنگر عمل می کند و پیشنهاد وسطی را به عنوان گزینه ای با ارزش خوب احساس می کند.

چگونه می توان باعث افزایش فروش اینترنتی شد؟

این روش ها ثابت شده اند که موثر است اما هر مورد دارای سناریوی متفاوت است ؛ شما باید به تغییرات ادامه دهید تا ببینید کدام نسخه به طور موثر برای رسیدن به حداکثر فروش شما کار می کند. به دنبال این مراحل و جمع آوری داده ها در نتایج، منجر به یک چرخه سریع حرکت و فروش بیشتر خواهد شد.

پیشنهاد ما تبلیغ کالا،فروشگاه و محصولات شما در سایت عمده فروشان میباشد. در سایت عمده فروشان مشتریان شما را به عنوان عمده فروش میشناسند و این خود یک گام اساسی در فروش بیشتر است.اما این نکته را فراموش نکنید که در بازار رقابتی، کیفیت و قیمت پایینتر باعث جذب مشتری خواهد شد. هرچه آگهی و محصولات بیشتری ثبت و معرفی کنید ، مشتریان بیشتری به شما روی خواهند آورد.

مشتریان منتظر ثبت آگهی شما هستند…

امیدواریم از این آموزش بهره کافی را برده باشید. با درج نظر در زیر همین مطلب، ما را از نقطه نظرات خود آگاه سازید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید