عمده فروشان
عمده فروشان

مراکز عمده فروشی لباس کجا هستند؟

شاید شما فروشگاه لباس دارید و میخواهید لباس های فروشگاه خود را از مراکز عمده تهیه کنید.به غیر از تولیدی های داخلی و یا واردات مستقیم از دیگر کشورها،میتوانید از عمده فروشانی که تخصصی کار آنها فروش لباس و پوشاک بصورت عمده است آشنا شوید و خرید نمایید.
ما این مراکز عمده فروشی را به شما معرفی خواهیم کرد.

یکی از مهمترین فاکتورهای جلب مشتری، قیمت یک کالاست. در واقع هرچند هستند افراد کمی که به قیمت اجناس اصلا توجهی نمی کنند و فقط کافیه از یک چیزی خوششون بیاد تا اون رو بخرند. اما اکثر مشتری ها در کنارِ توجه به کیفیت و مدل و جنسِ کالا، قبل از خرید حتما قیمت اون رو از فروشنده می پرسند.

پس بیایید قبل از هر چیز، ببینید که به عنوان یک فروشنده، مشتریان شما از چه قشری هستند، تا چه میزان آمادگی هزینه هزینه کردن رو دارند؟ و بیشتر چه مدلهایی رو می پسندند؟

مساله بعدی که باید مورد توجه شما باشه، زنانه، مردانه و یا بچه گانه بودن محصولی هست که شما بدنبالش هستید! شما در یکی از این اصناف تخصص دارید یا چندتا؟!

بزرگترین شهر تجاری ایران، تهران
اطلاعات دقیقی از کمیت پوشاک ارسالی از تهران به سایر نقاط ایران در دسترس نیست، ولی به جرات می توان گفت که تهران حداقل 70% پوشاک مورد نیاز کشور رو تامین می کنه. بر این اساس به طور مفصل به مناطق و بازارهای مختلف تهران که در تولید و پخش پوشاک فعال هستند می پردازیم.

توجه: اگر شما عمده فروش هستید میتوانید فروشگاه خود را در این مقاله به مشتریان معرفی کنید!!  کافیست به این صفحه مراجعه نمایید:    تبلیغ در مقاله

 

لباس زنانه عمده از کجا بخرم؟

لباس زنانه رو میتونیم به نه قسمت تقسیم کنیم، از اونجا که ممکن هست در یکی از این نه شاخه تخصص و فروش داشته باشید، بازار هر کدوم رو به صورت جداگانه ذکر می کنیم.

 

بلوز عمده

بلوز کلمه ای فرانسوی است که معمولا به پیراهن بلند گفته میشه، و در رسته پوشاک زنانه به دو بخش اساسی تقسیم میشه شومیز و تونیک.

شومیز عمده و تونیک عمده را از کجا بخریم؟

بازار بزگ یا بازار پانزده خرداد
مراکز مهم خرید:

بازار بزرگ رضا
سرای ملی (طبقه همکف)
مجتمع تجاری دلگشا (تازه تاسیس)
بازار ملل
پاساژ کویتی ها
پاساژ پارسیان
خیابان جمهوری
خیابان فلسطین جنوبی
خیابان لبافی نژاد
مانتو عمده
خیابان هفت تیر (مرکز اصلی پخش مانتو)
بازار بزرگ یا بازار پانزده خرداد
شلوار زنانه عمده
بازار بزگ یا بازار پانزده خرداد

مراکز مهم خرید:

سرای ملی (منفی یک)
پاساژ پارسیان
پاساژ کویتی ها
مجتمع تجاری دلگشا (تازه تاسیس است و تمامی واحدهای صنفی شروع به فعالیت نکرده اند)
نکته: سرای ملی (منفی یک)، کویتی ها و پارسیان (طبقات منفی یک ، دو و سه) تقریبا به صورت تخصصی بر روی شلوار متمرکز هستند.

روسری عمده

روسری و شال بیشترین مصرف را در بین بانوان ایرانی دارد، بزرگترین و متمرکزترین بازار فروش این دو محصول بازار جعفری است، که در بازار پانزده خرداد و در مجاورت مسجد امام خمینی واقع شده است.

تقریبا می توان گفت که بیش از هفتاد درصد تولید کنندگان روسری در این بازار فعال هستند.

جوراب زنانه عمده

هستند شرکتهایی که در گوشه و کنار شهر فروش خود را دارند، ولی، بازار بزرگ را می توان از مهمترین مراکز پخش جوراب زنانه دانست.

لباس زیر زنانه عمده

خیابان عبدل آباد (اغلب تولیدی های لباس زیر زنانه در این خیابان فعال هستند)
بازار بزرگ تهران (اغلب تویدی های لباس زیر حد اقل یک دفتر پخش در این بازار دارند)
خیابان جمهوری (دفاتر شرکتها در این خیابان فعال هستند)
نا گفته نماند که شرکتهای تولیدی لباس زیر زنانه در سطح شهر پراکنده هستند.

دامن عمده

بازار پانزده خرداد (به ندرت یافت می شود)
خیابان جمهوری
خیابان فلسطین جنوبی
لباس مجلسی عمده
از آنجا که لباس مجلسی قیمتی بالاتر از هر پوشاک زنانه دیگر دارد، به وفور در بازار بزرگ تهران یافت نمی شود و دو مرکز اصلی تولید و پخش لباس مجلسی زنانه در خیابان های جمهوری و فلسطین جنوبی واقع شده اند. خیابان هفت تیر نیز با علم به تخصصی بودن در تولید و پخش مانتو، ولی چند تولیدی و پخش کننده لباس مجلسی در آن فعال هستند.

پخش لباس عروس

از مهمترین مراکز تولید و پخش لباس عروس دو خیابان جمهوری و فلسطین جنوبی هستند.

تقریبا متوجه شدید که سه بازار اصلی برای خرید لباس عمده تهران موجود است: بازار بزرگ – خیابان جمهوری و خیابان فلسطین جنوبی.

حال بیایید ببینیم بازار بزرگ چه تفاوتهایی با این دو خیابان دارد؛ اجناس کدام با کیفیت تر و کدام یک از کیفیت کمتری برخوردارند؟

بازار بزرگ (پانزده خرداد)

بازار بزرگ جزو قدیمیترین بازارهای تهران محسوب میشه که بخش بزرگیش متعلق به صنف پوشاک هست.

راستی؛ یادتون نره که چهار راه پانزده خرداد معروف به چهار راه گلوبندک هست.

خیابان جمهوری

خیابان جمهوری رو می بایست جزو لوکس فروشهای لباس عمده دونست، تمامی نکات استانداردی که یک تولیدی لباس در تولید لباس خودش باید مراعات کنه رو غالبا رعایت می کنند!

خیابان فلسطین و خیابان لبافی نژاد
خیابان فلسطین جنوبی و خیابان لبافی نژاد رو هم می بایست جزو لباس فروشی های لوکس و با کیفیت و صد البته با استاندارد دونست.

 

بهتره از بنکدار خرید کنیم یا تولیدی پوشاک؟
جواب دادن به این سوال، ساده نیست!

چون قبل از هرچیز باید مشخص کنیم که قصد داریم فروشنده چه نوع پوشاکی باشیم؟ لباس های وارداتی؟ یا پوشاک تولید داخل؟ تک محصول یا تنوع در محصول؟

مسلما اگر به دنبال لباس های خارجی هستید باید سراغ مراکز فروش و افرادی برید که به عنوان واسطه عمل می کنند که به صورت عمده و عموما هم از ترکیه و چین، جنس وارد می کنند.

در اینجا این سوال پیش میاد که میخواهید فروشنده یک برند خاص باشید یا چندین برند رو به فروش برسونید. مذاکره کردن با یک برند و گرفتن نمایندگی اون کار زیاد سختی نیست، ولی هماهنگی با چندین برند کار فوق العاده مشکلی هست.

راستی، یادتون نره که با این نرخ دلار و نوسانات اون، این تجارت هیچ عاید مادی نداره و اصطلاحا به صرفه نیست.

اما اگر به دنبال پوشاک تولید داخل هستید، پیشنهاد میشه که مستقیما از تولیدی های پوشاک خرید نکنید مگر اینکه تنوع کالاییشون زیاد باشه، مثلا اگر تولید کننده مانتو هستند حد اقل 10 مدل تنوع رو داشته باشند که غالبا تولیدی ها توانایی ایجاد تنوع ندارند و شما مجبورید از بنکدار خوش سلیقه‌ای که کلکسیونی از مدلهارو در اختیار داره خرید کنید.

 

خرید اینترنتی لباس عمده!

این روزها اینترنت دیگه یک ابزارِ جدید و نا آشنا برای ما نیست و تاثیر اون در تمام زمینه های زندگی روزمره ما قابل لمسه. تقریبا با اینترنت همه کاری میشه انجام داد، به همین خاطر ما عادت کردیم وقتی میخواهیم کاری انجام بدیم، اولین سوالی که به ذهنمون میاد اینه که چطور میتونم اینترنتی انجامش بدم که البته سوال خیلی حرفه ای و منطقی‌ای هم هست!

خب وقتی میشه با چند بار ضربه زدن به صفحه لمسی گوشی هوشمندمون، تمام قبض های آب و برق رو پرداخت کرد، چرا باید به خودمون زحمتِ رفتن تا دستگاه خودپرداز رو بدیم و کلی زمان و انرژی صرف کنیم؟

حالا تصور کنید چی میشد اگر بتونید به جای دو سه روز تعطیل کردنِ مغازه و رفتن به یک شهر دیگه برای خریدِ اجناس بوتیکتون، و خرج کردنِ کلی پول برای رفت و آمد، پشتِ دخلتون بشینید و در حالی که دارید با آرامش چای می نوشید، خرید مغازتون رو هم اینترنتی انجام بدید؟ بدون سر و کله زدن با عمده فروشهای مختلف!

خوشبختانه شما در دورانی زندگی می کنید که این امکان برای شما وجود داره! و از اونجایی که دارید این مقاله رو از طریق اینترنت مطالعه می کنید، پس نشون میده که شما پتانسیل خرید اینترنتی لباس عمده رو دارید.

لباس مردانه عمده از کجا بخرم؟

طبقه دوم سرای ملی
پاساژ پلاسکو
کویتی ها
پاساژ فردوسی

لباس بچه گانه عمده از کجا بخرم؟

چندین و چند پاساژ در خیابانهای فلسطین و جمهوری در تولید و پخش لباس بچه گانه عمده فعال هستند و به زودی راجع به آنها خواهیم نوشت.

این بخش در حال تکمیل است و به زودی بروز رسانی می گردد و تولیدی، پخش و فروشگاه های عمده را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید