عمده فروشان
عمده فروشان

7 روش افزایش فروش شب عید

روشهای افزایش فروش شب عید 1400

۱. تعامل با مشتریان موبایلی

تجارت الکترونیک با موبایل روز به روز طرفداران بیشتری پیدا کرده است. آمار نشان می‌دهد که فروش آخر سال تجارت الکترونیک در تعطیلات سال گذشته (میلادی) ۵۹ درصد افزایش داشته است. علتش نیز استفاده گسترده از تلفنهای همراه است. جالب است بدانید که حدود ۶۰-۵۰ درصد از جستجوهای کاربران از ابزار تلفن همراه است.

۲. ارسال تبلیغ و آگهی

ارسال تبلیغ و آگهی و اطلاع رسانی پیش از شروع حراج یک استراتژی قدرتمند است که تمامی کسب و کارها می‌توانند برای افزایش احتمال خرید مشتریان به کار ببرند.

همچنین اگر می‌خواهید خبر فروش فوق العاده شب عید خود را به طور گسترده پخش کنید، باید مخاطبان خود را با آگهی های جذاب و با تم عید هدف قرار دهید.

کمپینهای تشویقی نوعی احساس اضطرار و ترس از دست دادن فرصتی تکرارنشدنی در کاربران ایجاد می‌کند که آنها را تشویق به کلیک و مشاهده فروش فوق العاده شما می‌کند.

۳. سبدهای خرید رهاشده را با تخفیفهای عید بازیابی کنید.

طبق آمار، ۹۹ درصد از مخاطبان اولین باری که وارد یک فروشگاه آنلاین می‌شوند، خرید نمی‌کنند. در نتیجه، سبد خرید خود را که شاید حتی پر از جنس باشد رها می‌کنند و از سایت خارج می‌شوند.یک نفر را مسئول برقراری تماس و مطلع ساختن این افراد از تخفیفات و وضعیت جدیدترین محصولات خود کنید و یا آگهی خود را در فضای مجازی برای آنها ارسال کنید.

این امکان وجود دارد که آگهی ثبت شده در سایت عمده فروشان را مستقیم از اپلیکیشن یا سایت به فضای مجازی مورد نظر خود ارسال کنید.مشتری با کلیک روی لینک ارسالی به توضیحات و عکسهای آگهی های شما دسترسی پیدا میکنند.

 

۴.آگهی های خود را با حال و هوای عید طراحی کنید.

از طراح خود بخواهید تمی متناسب با عید با بنرهای چشمگیر برایتان طراحی کند. اینکه می‌خواهید صفحه آگهی های شما چه سرو شکلی داشته باشد انتخاب خودتان است. اما مهم است که آنها را در حال و هوای عید قرار دهید تا شور و اشتیاقی که معمولاً آخر سال به سراغ خریداران می‌رود را در آنها بیدار کنید. به علاوه، طراحی با تم عید به ایجاد حس اضطرار در خریداران نیز کمک می‌کند که اگر دیر بجنبند این فرصت را که فقط مختص همین چند روز است از دست خواهند داد.

۵. مسیریابی (navigation) ساده برای محصولات عید

زیاد پیش می‌آید که کاربران نمی‌توانند محصولی که دنبالش هستند را پیدا کنند. حال آنکه مسیریابی ساده و روان و هدایت کاربران به سمت محصولات دلخواهشان ترخ تبدیل (conversion rate) شما را افزایش می‌دهد. با این کار کاربران به سمت محصولات مرتبط با محصولاتی که خودشان جستجو کرده‌اند هدایت می‌شوند. بنابراین مسیریابی و هدایت راحت و بی دردسر کاربران را یکی از اولویتهای فروش آنلاین خود قرار دهید.

هنگامی که در سایت عمده فروشان آگهی ثبت میکنید ، آدرس را از روی نقشه انتخاب کنید. زیرا این کار باعث نمایش آگهی شما در نقشه میشود،ضمن اینکه مشتری با کلیک روی آن میتواند با مسیریابها سریعتر و راحت تر به آدرس شما دسترسی پیدا کند.

 

۶. هدایای تشکر

ایجاد وفاداری در مشتریان با هدایای تشکر تکنیکی است که در فروش آخر سال همیشه موفقیت آمیز است. حقیقت دارد که وقتی به روشهای مختلف مانند امتیاز، تخفیف یا بن روی محصولات آینده از مشتریان تشکر می‌کنید آنها تشویق می‌شوند که دوباره از شما خرید کنند. احتمال اینکه برای گرفتن امتیازهای بیشتر تشویق شود که خرید بیشتری انجام دهد نیز افزایش می‎یابد.

7.فرصت ثبت آگهی رایگان را از دست ندهید!

هم اکنون تا دیر نشده آگهی خود را ثبت کنید تا زودتر در نتایج گوگل نمایش داده شوید و کاربران بیشتری نیز از طریق سایت و اپلیکیشن عمده فروشان آگهی های شما را ببینند.قبل از اینکه مشتریان از فروشگاه های دیگر خرید کنند ، محصولات خود را در سایت عمده فروشان بصورت رایگان ثبت کنید.

نتیجه گیری

شب عید همه دوست دارند خرید کنند! هر قدر هم که قیمتها بالا رفته باشد، در حد توان و بودجه حتی شده چیزی کوچک بخرند. پس فرصت را از دست ندهید. این ترفندها را اجرا کنید و از این فرصت شب عید که تنها سالی یک بار به سراغتان می‌آید نهایت استفاده را ببرید. ما این امکان را رایگان !! در اختیار شما قرار داده ایم.

هم اکنون وقت را از دست ندهید و رایگان آگهی خود را ثبت کنید.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید

دیدگاهی بنویسید